سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پراید 141 از سال 82 تا 92

قیمت پراید 141 از سال 82 تا 92

پراید 141 فیس لیفتی از پراید صندوقدار است. در واقع پراید 141 فقط از نظر طراحی ظاهری و داخلی با پراید معمولیتفاوت دارد و از نظر فنی تفاوتی با سایر پراید ها ندارد و از همان موتور 1.3 لیتری با 71 اسب بخار بهره می برد.

تفاوت های ظاهری پراید 141 شامل تغییر در فرم جلو پنجره و کاپوت و  تفاوت عمد در طراحی متفاوت قسمت عقب خودرو است همچنین تودری ها و داشبورد پراید 141 با سایر پراید ها متفاوت است و صندلی های عقب نیز قابلیت خواباندن دارند ولی با این تفاسیر باز هم بازار فروش خوبی نسبت به سایر پراید ها ندارد. این خودرو در 4 تیپ ساده ، SL،SX و EX تولید شده.


قیمت خودرو پراید 111 از سال 89 تا 96

قیمت خودرو پراید 111 از سال 89 تا 96

سایپا 111 یک خودرو هاچبک از محصولات سایپا است که از سال 2010 توسط سایپاساخته می‌شود. این خودرو در اصل مدل هاچبک سایپا 132 است که آن هم از محصولات سایپا است. سایپا با راه اندازی تشکیلات جدید تولید خودرو در کاشان مدل هاچ بک پراید را با تغییرات اندکی در چراغهای جلو و عقب و تغییر فرم شیشه عقب به بازار می‌فرستد. برای این خودرو نام مروارید انتخاب شده که همانند مینیاتور چندان مرتبط به نظر نمی‌رسد.

لیست قیمت محصولات سایپا در همراه مکانیک

Image result for ?پراید 111 ویکیپدیا?‎

برندینگ چگونه کار می کند؟ منصور کیارش

ساخت یک برند که به راحتی در یاد مشتریان باقی بماند و البته مردم آن را دوست داشته باشند، یک سرمایه بسیار مهم برای هر کسب و کاری محسوب می‌شود.

منصور کیارش مشاور برندینگ  در اثبات این مدعا گفته است که 59% از مصرف کنندگان، ترجیح می‌دهند محصولات جدیدشان را از برندی تهیه کنند که با آن‌ها آشنا است. پس در محیط رقابتی کسب و کار امروز، سعی کنید یک عامل تفاوت چشمگیر ایجاد کنید تا بتوانید با برندهای بزرگ و رقبا مقابله کنید. یک مشاوره برندینگ می تواند در این ساختار به کسب و کارها کمک شایان توجهی نماید.


قیمت سوزوکی ویتارا از سال 85 تا 96

قیمت سوزوکی ویتارا از سال 85 تا 96

 

 

سوزوکی گرند ویتارا خودروی شاسی بلندی است که مشخصات متوسطی نسبت به سایر خودروهای لوکس دارد. این خودرو مخصوص جاده‌های ناهموار بوده و در سطح خود خودرویی مطمئن می‌باشد. شرکت ژاپنی سوزوکی که سال¬‌هاست در تولید خودروهای شاسی بلند، سدان و هاچبک فعالیت می‌کند، دومین نسل گرند ویتارا را در سال 2005 معرفی کرد. این خودرو در اولین حضور در سال 1386 در بازار ایران به دلیل قیمت مناسبی که داشت، با استقبال خوبی مواجه شد. امروزه این خودرو در کشور ما توسط شرکت ایران خودرو مونتاژ می‌¬شود. در ابتدای کار این خودرو با موتور 2000 سی ¬سی تولید می‌¬شد، اما در نسل بعدی، برای بهبود قدرت ویتارا، با موتور 2400 سی¬ سی و در دو مدل گیربکس اتومات و دنده ای تولید گردیده است. سوزوکی پیشرانه¬‌های متنوعی را برای این مدل معرفی کرده است و ایران خودرو دو مدل 4 و 6 سیلندر را که از ضعیف‌ترین آن¬ها هستند را در ایران عرضه می‌¬کند.  نقطه قوت این خودرو عملکرد خوب در مسیرهای ناهموار و سطح خوب امکاناتش است. اما این نقاط قوت هم نمی‌¬تواند موتور ضعیف و سواری سفت آن را پوشش دهد. قطعات داخل این خودرو به خوبی با هم هماهنگ هستند. عملکرد این خودرو در جاده‌¬های ناهموار عالی است اما اگر می-‌خواهید در جاده‌¬های معمولی رانندگی کنید سوزوکی ویتارا سواری چندان راحت و خوبی ندارد. از رقبای این خودرو می‌¬توان به هیوندا IX35 و کیا اسپورتیج اشاره کرد. اما ویتارا نسبت به این خودروها که ظاهر زیبا و سواری راحت¬تری دارند، در سطح پایین¬تری قرار می‌-گیرد. در مدل‌های جدید با تغییرات جزیی در نمای بیرونی خودرو و افزوده شدن برخی امکانات جدید به داخل کابین مواجه هستیم.

لیست قیمت محصولات سوزوکی در همراه مکانیک

/سوزوکی ویتارا ایران خودرو,1396 2400 اتومات کلاس 9


قیمت سمند سریر از سال 87 تا 91

قیمت سمند سریر از سال 87 تا 91

سمند سریر نام خودروی تشریفاتی ایران خودرو است که از پر طرفدارترین و پر فروشترین محصولات این شرکت نیز هست. سمند سریر از نظر ظاهری کاملاً شبیه به سمند LX است و فقط 30 سانتیمتر به طول آن اضافه شده که فضای بیشتری را برای سرنشینان عقب فراهم کرده است.

سمند سریر دارای امکانات منحصر به فردی نسبت به دیگر محصولات سمند دارد، از امکاناتی نظیر : تودوزی و صندلی های چرمی، سیستم صوتی و تصویری DVD به همراه 2 مانیتور برای سرنشینان عقب، جاپایی بسیار وسیع برای سرنشینان عقب، یخچال و رینگ های اسپرت بهره می برد.

لیست قیمت محصولات ایران خودرو در همراه مکانیک

Related image