سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت هیوندای i20 کرمان موتور سال 96

قیمت هیوندای i20 کرمان موتور سال 96

 

خودروهای هاچبک به دلیل ابعاد کوچک، مصرف سوخت کمتر، زیبایی و ... توانسته‌اند مخاطبین زیادی را به خود جلب کنند و از همین روی اکثر کمپانی‌ها به فکر ارایه خودرویی مناسب در این کلاس هستند. هیوندای i20 یکی از هاچبک‌هایی است که توسط کرمان‌موتور مونتاژ و در سال 96 روانه بازار شده است. شایان ذکر است که نسخه‌های وارداتی قدیمی آن از سال‌های قبل نیز در بازار حضور داشتند. 

 


قیمت وانت زامیاد از سال 83 تا 96

قیمت وانت زامیاد از سال 83 تا 96

نسل سوم نیسان جونیور (به انگلیسی: Nissan Junior)، که در ایران با نام زامیاد 24 (به انگلیسی: Zamyad 24) و نیسان آبی شناخته می‌شود، در سال 1349 در ایران برای اولین بار توسط شرکت زامیاد تولید شد، سپس در سال 65 با تغییر نام با عنوان سایپا24 تولید و عرضه گشت. در سال 1377 مجدداً با نام زامیاد 24 تولید شد. از سال 88 مدل‌های جدیدی مانند 24nb زامیاد (تغییر در نمای ظاهری) و زامیاد24nib (ترمز ضد قفل و سیستم ebd) تولید شد. نام جونیور (JUNIOR) به یک سری از پیکاپ‌های میان‌سایز کمپانی نیسان اطلاق می‌شود، پیکاپ‌هایی که از سال‌های 1956 الی 1982 میلادی در مدار تولید بودند.

لیست قیمت محصولات سیتروئن در همراه مکانیک


قیمت ساینا از سال 95 تا 96

قیمت ساینا از سال 95 تا 96

 

ساینا به عنوان خودرویی که در داخل کشور طراحی شده است در واقع فیس‌لیفتی از تیبا بوده و نسبت به تیبا دچار تغییرات فراوانی چه در داخل و چه در خارج شده است ولیکن به لحاظ فنی و موتور، بهبودی نسبت به تیبا ایجاد نشده است. این خودرو در سال 1395 و توسط سایپا وارد بازار کشور گردید و هم‌آکنون در مدل اتومات و دنده‌ای تولید می‌گردد. 

 

 

نمای داخلی خودرو دارای ظاهری ساده و خسته‌کننده بوده و در آن از رنگ‎های مشکی و نقره‌ای استفاده شده است. در طراحی کابین از پلاستیک خشک و مواد بی‌کیفیت استفاده شده است که انتظار می‌رود در مدت زمان کوتاه به سروصدا بیفتد. رودری‌ها و کلیدهای مورد استفاده هیچ جذابیت بصری ایجاد نکرده و درست طراحی و جانمایی نشده‌اند. فرمان برقی، کروزکنترل، محدودکننده سرعت، نشانگر وضعیت دنده و ... از امکاناتی است که صرفا بر روی مدل اتومات نصب می‌گردد. از امکانات استاندارد هر دو مدل دنده‌ای و اتومات می‌توان به سنسور پارک دنده عقب، نمایش دمای محیط بیرون، گرمکن شیشه عقب و ... اشاره نمود.

 

 

 

سایپا ساینا,1396 EX


قیمت تیبا 2 از سال 93 تا 96

قیمت تیبا 2 از سال 93 تا 96

تیبا هاچ‌بک یا تیبا 2 یک سال و چند ماه پس از عرضه تیبا صندوق‌دار رونمایی شد. از آنجا که سایپا 111 توانایی مقابله با پژو 206 نداشت، این خودرو به نوعی برای بدست گرفتن بازار هاچ بک توسط سایپا به بازار عرضه شد که با توجه به قیمت پایین­تر آن، امری امکان­پذیر به نظر می‌رسید. تغییرات ایجادشده در این خودرو نسبت به نوع صندوق‌دار، هم در نمای خارجی و هم در تزیینات داخلی آن است، جایی که سقف و کل فضای عقبی خودرو تغییر کرده و از طرف دیگر تعداد زیادی از قطعات داخلی به گفته سازنده آن دستخوش تغییر شده است. تغییرات ظاهری در نمای عقب را می توان مثبت ارزیابی کرد تا جایی که توانسته رضایت‌مندی از ظاهر این خودرو را در بین جوانان تا حدی افزایش دهد.


قیمت تیبا از سال 88 تا 96

قیمت تیبا از سال 88 تا 96

 

تیبا، زیبای ایرانی! شخصا، این تبلیغ شرکت سایپا اولین چیزی است که با شنیدن نام تیبا به ذهنم می‌­رسد، حال آنکه این حرف چقدر به واقعیت نزدیک است در ادامه به آن خواهیم پرداخت. تیبا که بر روی پلت فرم نسل 2 پراید یا همان X200 طراحی شده است در سال 1388 معرفی و در سال 1390 روانه بازار شد. طراحی بدنه با همکاری مشترک مهندسان ایتالیایی و ایرانی انجام شده و سعی شده تا خودرویی جذاب و عامه‌­پسند ارائه گردد. این خودرو با توجه به قیمتی که دارد می­‌تواند به عنوان رقیبی برای خودروهای پراید یا ام وی ام در نظر گرفته شود و با این توضیح و موتور قوی­تر آن می­توان گفت علی­رغم ظاهر و کیفیت نه چندان خوب، از این خودرو استقبال خوبی به عمل آمده است.