سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پژو 207 از سال 89 تا 96

قیمت پژو 207 از سال 89 تا 96

خودرو 207 برای اولین بار در سال 1389 وارد بازار ایران شد. 207 موجود در ایران با خودرو 207 که در فرانسه تولید می‌شد، متفاوت است و آن را می‌توان به نوعی فیس لیفت خودروی 206 هاچبک دانست. تولید این خودرو در سال 1391 و به واسطه تحریم‌ها علیه ایران متوقف گردید تا اینکه ایران‌خودرو بار دیگر در سال 1395 اقدام به تولید مجدد این خودرو و با نام 207 جدید یا 207 آی نمود. این خودرو تغییراتی نسبت به مدل‌های قدیمی خود داشته است که منجر به زیباتر شدن آن شده است.

لیست قیمت محصولات ایران خودرو در همراه مکانیک

ایران خودرو پژو 207,1396 دنده‌ای


قیمت پژو 206 از سال 80 تا 96

قیمت پژو 206 از سال 80 تا 96
یکی از موفق­‌ترین محصولات شرکت پژو فرانسه، پژو 206 بود که از همان ابتدای ورود خود مورد استقبال زیادی قرار گرفت. این خودرو توانست در چند سال اول تولید خود، عنوان پرفروش­‌ترین خودروی اروپا را بدست آورد. در سال 1380 با شروع تولید این خودرو در ایران، به‌دلیل برخورداری از ظاهر جذاب و اسپرت، مصرف سوخت پایین و ایمنی مناسب، مورد توجه زیادی قرار گرفت. از سال 1391 با ورود خودروهای چینی به خصوص ام‌وی‌ام، مدل 315 هاچ‌بک، این خودروها رقیب جدی برای پژو 206 محسوب می‌شوند. این خودرو در 6 تیپ متنوع در بازار ایران وجود دارد.
لیست قیمت محصولات ایران خودرو در همراه مکانیک

ایران خودرو پژو 206,1396 تیپ 2


قیمت پژو RD از سال 78 تا 85

قیمت پژو RD از سال 78 تا 85

پژو RD خودرویی است که پوسته خارجی (شکل ظاهری بدنه) و تقویت پوسته آن مطابق پژو 405 و عمده قطعات نیروی محرکه آن مطابق پیکان 1600 است.

این خودرو که با نظارت شرکت پژو در ایران خودرو ساخته می‌شد و با دیفرانسیل عقب است، با استفاده از دو حرف نام لاتین دیفرانسیل عقب (Rear wheel drive) دوحرف RD انتخاب و در کنار نام پژو قرا ر گرفت و به این ترتیب خودرویی با نام پژو RD نام گذاری شد.

این خودرو از سال 78با هدف در دست گرفتن بازار خودروهای زیر 9میلیونی و در واقع برای افرادی که دوستدار جی ال ایکس هستند اما درامدشان به آنها اجازه? خرید این خودرو را نمی دهد تولید شد.

لیست قیمت محصولات ایران خودرو در همراه مکانیک

Image result for ?پژو اردی?‎


تبلیغاتی که تقاضای زیادتری دارند

تبلیغات، در رسانه ها، تاثیرگذاری زیادی در کسب و کارها داشته است. این تاثیرگذاری به نحوه بوده که مشتریان کسب و کارهایی که از روش های مختلف بازاریابی بهره برده اند، تا حدود 300% افزایش یافته است. کسب و کارهای مشاوره ای در تبلیغات و بازاریابی و برندینگ، نظیر ای نتورک، به عنوان مشاور و مجری تبلیغات فعالیت می کنند و از طرفی مشاوران کسب و کار، نظیر منصور کیارش، مهدی نجفی و غیره نیز از این بازار سهم برده اند.


نقد و بررسی زانتیا

شرکت فرانسوی سیتروئن در سال 1919 تأسیس شد. این شرکت در سال 1993 اقدام به طراحی، ساخت و تولید خودرویی خانوادگی با نام زانتیا کرد که به دلیل استقبال جهانی و خوب از آن تا سال 2001 تولید آن ادامه پیدا کرد.

شرکت خودروسازی سایپا از سال 2001 (1380) درست زمانی که تولید جهانی آن متوقف شده بود، طی قراردادی اقدام به مونتاژ زانتیا کرد. سال 2010 (1389) آخرین سال عرضه این خودرو در ایران توسط سایپا بود.


داخل زانتیا نمودی قدیمی و کسل کننده دارد و گیرایی خاصی ندارد. سایه‌­بان صفحه کیلومترشمار تا سمت راست بخش میانی داشبورد امتداد یافته و نمایی عریض را ایجاد کرده است. ورودی­‌های هوای اتاق ساده و معمولی هستند که در بخش میانی کاملاً بزرگ و در سمت راننده (ورودی سمت چپ داشبورد) به صورت دوگانه بر روی هم قرار گرفته­‌اند. بخش میانی داشبورد هم کاملاً ساده بوده و ادوات سیستم گرمایش و سرمایش، ساعت دیجیتال و کلید هشدار در این بخش قرار گرفته­‌اند.

فرمان زانتیا بزرگ است و کلیدهای مربوط به سیستم صوتی روی آن تعبیه شده است. کنسول میانی هم کاملاً ساده بوده که اهرم­‌های دنده و ترمزدستی و اهرم تنظیم ارتفاع (زانتیا در بخش عقب دارای کمک‌­هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع می‌­باشد) در آن جای نهاده شده است. صندلی‌­ها معمولی و راحت با روکش پارچه­‌ای و تا حدی ارگونومیک هستند که در بخش عقب فضا برای سر سرنشینان قد بلند تا حدی محدود است.

زانتیا با اینکه طراحی آن به حداقل دو دهه قبل باز می­گردد همچنان چهره جذاب و دوست داشتنی‌­ای دارد. ظاهر آیرودینامیک با ارتفاع کم جلو در زانتیا استایلی خاص در آن ایجاد کرده و در یک نگاه این خودرو را تیز و چالاک خواهید یافت. چراخ­های جلو با خطوط عرضی موازی و سپر با شیب رو به عقب با دهانه‌­ای ساده طراحی شده­اند. کاپوت کشیده با شیب رو به پایین همراه دو خط ملایم به اطراف جلو پنجره ختم می­‌شود و شیبی هماهنگ با سپر دارد که نمایی کاردی شکل را در جلو نمایان می­‌کند. در نمای کنار خطی مستقیم و ساده از عقب تا جلوی خودرو کشیده شده و نوار ضربه‌­گیر نسبتاً عریضی متناسب با سپرهای جلو و عقب در این قسمت قرار گرفته است. برش گلگیرها نیز کمی از حالت دایره­ای خارج شده­‌اند. نمای عقب هماهنگی خوبی با نمای جلو دارد به صورتی که در طراحی چراغ‌­های عقب از خطوط موازی استفاده شده و سپر هم با شیب رو به داخل قرار گرفته است. با این حال نمای عقب در قسمت بالای سپر تخت بوده و بالای در صندوق نیز تیز طراحی شده و چراغ ترمز سوم در بالای این بخش جای نهاده شده است. زانتیا دارای ابعادی برابر طول، عرض و ارتفاع 4524 x 1755 x 1400 میلی‌­متر می‌­باشد.
قیمت زانتیا دچار تغییر خاصی نشده است و در حال حاضر قیمت زانتیا مدل 89 در حدود 42 میلیون تومان است.