سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاور تبلیغاتی و بازاریابی توسط منصور کیارش

تبلیغات توسط منصور کیارش

بسیاری از شرکت ها در تصور این هستند که می‌توانند با تبلیغات آنلاین یا به اصطلاحی بازاریابی دیجیتال، به راحتی محصولات یا خدمات خود را بفروشند! اگر این موضوع صحت داشت، چرا کسب‌وکارها شکست می‌خورند!؟ بازاریابی در تعریف جامع تر، به مجموعه فعالیت‌های خاص و تعریف‌شده‌ای اطلاق می‌شود که به‌منظور معرفی یک محصول یا خدمت جدید، تغییر کرده و یا در حال استفاده به‌وسیله روش‌ها و کانال‌های معرفی و تبلیغ انجام می‌شود. صحت انتخاب رسانه های تبلیغاتی، استفاده از مشاوره تبلیغاتی صحیح و البته بودجه بندی بهینه یک کمپین تبلیغاتی، می تواند از عوامل موفقیت آمیز بودن یک کمپین تبلیغاتی و اجرای یک فرایند کامل بازاریابی باشد. فرایند صحیح بازاریابی، با درک کسب و کار از وضعیت کسب‌وکار در بازار آغاز می‌شود و با بررسی دقیق کلمات مورداستفاده در تبلیغات ارائه‌شده ادامه می‌یابد تا بتواند افزایش قابل توجه فروش را به همراه داشته باشد.

در تحقیقات انجام‌شده، حدوداً 90% از کسب‌وکارهای آنلاین، از بازاریابی محتوایی بهره می‌برند. البته گفتنی است که 52% از شرکت‌هایی که این کار را انجام نمی‌دهند نیز به این موضوع گرایش پیداکرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که بازاریابی محتوایی در سال آینده، حجم قابل‌توجهی از فعالیت‌های بازاریابی را تشکیل دهد. اگر می‌خواهید بازاریابی محتوا را در کسب‌وکارتان آغاز کنید، از روندهای رو به رشد غافل نشوید: 1? تقویم سازی محتوا نتایج کسب‌وکارها نشان داده است، 85% از آن‌ها با افزایش حجم تولید محتوا، توانسته‌اند نتایج مثبتی کسب کنند. از طرفی افزایش تمرکز و اولویت دادن به محتوا سازی، تا 50% در کسب‌وکارها اضافه‌شده است. سعی کنید به‌صورت منظم، محتواهای بیشتری تولید کنید.

مشاور تبلیغاتی و بازاریابی توسط منصور کیارش

Image result for marketing method


هک رشد چیست

آموزش دادن هک رشد توسط منصور کیارش

مانند هر راهکار دیگری در دنیای بازاریابی، هک رشد نیز با شناخت و درک مشتریان آغاز می‌شود. شما می‌خواهید بدانید آن‌ها در چه فضاهایی می‌چرخند، به چه محتوایی علاقه دارند یا سعی در حل چه مشکلی دارند، سپس می‌توانند این مشکل را برطرف کنید که از چه طریقی به آن‌ها دست بیابید.

 

 این کار را با آزمون‌وخطا شروع کنید. سعی کنید کاربران را به دسته‌بندی‌های جداگانه تقسیم کنید و سعی کنید ارزش‌های موردتوجه را به کاربران هدفتان ارائه کنید. اگر از این روش نتیجه مثبتی گرفتید، همین راه را برای سایر کاربران ادامه دهید.

 

آموزش هک رشد در ادامه در عکس زیر موجود است

Image result for ?هک رشد?‎

درباره آموزش دادن هک رشد توسط منصور کیارش

آموزش دادن هک رشد توسط منصور کیارش

در حقیقت این روش به این دلیل کارآمد است که کسب و کارها از روش های قدیمی بازاریابی که تنها هدف جذب مشتری داشتند، فاصله گرفته اند و به همان اندازه به طراحی محصول و رشد کسب و کار اهمیت می دهد.

 

این راهکار که در ایالات متحده و اخیرا در ایران طرفداران زیادی را به خود جذب کرده، در کسب و کارهای بزرگ مانند فیس بوک، توییتر، دراپ باکس و بسیاری دیگر به کار برده می شود و بزرگانی نظیر جف بزوس، ایلان ماسک و ریچارد برنسون نیز به عنوان هکرهای رشد موفق در ایالات متحده شناخته می شوند.

 

 در ادامه به معرفی چند تکنیک هک رشد که پیش از این در کسب و کارها آزمون شده است، می پردازیم:

آموزش هک رشد در ادامه در عکس زیر موجود است

 

Image result for growth hacking businessman


برندینگ و مقاله ای از وب سایت منصور کیارش

اندکی درباره برندینگ و هویت سازی برند

خودت را بشناس، اولین عبارتی است که برای تعریف شخصیت یک انسان لازم است و همین روش برای تعریف هویت یک برند نیز به کار می‌رود. بزرگ‌ترین اشتباهی که یک کارآفرین می‌تواند انجام دهد، این است که هویت برند اش را نادیده بگیرد. چرا این موضوع این‌قدر مهم است؟ شما به مصاحبه شغلی رفته‌اید؟ در هنگام ورود، به سبک خاصی لباس می‌پوشید، تجارب کلیدی را مهم جلوه می‌دهید و لحن و صدای خود را تغییر می‌دهید تا آنچه که می‌خواهید به نظر برسید. شخصیتی باشید که احتمالاً برای استخدام در شرکت جذاب باشد.

مقالات برندینگ وب سایت منصور کیارش

Image result for branding


هک رشد چیست؟ - تکنیک جدیدی در بازاریابی کسب و کارها

توضیحی درباره هک رشد و هکر رشد

هک رشد، حدوداً 6 سال پیش، از قلب سیلیکون ولی خارج شد و باعث رشد قابل‌توجه استارت آپ ها در ایالات‌متحده شد. امروزه بهترین بازاریاب‌ها و طراحان محصول، سعی می‌کنند به این محصول مجهز شوند.

امروزه باوجود پیشرفت سریع روش‌های بازاریابی، تهاجم سریع شخصی‌سازی تبلیغات و حجم بسیار زیاد و متنوع کانال‌های تبلیغات در اینترنت، سیستم قدیمی بازاریابی که بیشتر سازمان‌های ایرانی انجام می‌دهند، سال‌هاست که از بین رفته و دیگر در دور رقابت نیست.

افزایش هزینه جذب مشتریان، باعث کاهش سوددهی کسب و کارها شده است و یکی از مهم‌ترین عارضه‌های صاحبان کسب و کار شده است.

درباره هک رشد در وب سایت منصور کیارش