سفارش تبلیغ
صبا ویژن

من کی هستم3؟

من، منصور کیارش مشاور برندینگ در بازاریابی و تبلیغات کسب و کارها هستم. طراحی فرایندهای کاری، فرایندهای کاربرها در وب سایت، طراحی و اجرای کمپین های تبلیغی و همچنین تحلیل کسب و کار ها جزو تخصص من است و چند سالی است که به این امر اشتغال دارم. همچنین تطابق تبلیغات و پیشرفت های کسب و کار به همراه رشد کلمات بوسیله سئو از دیگر توانایی های من است. عملکرد من بر دو پایه خلاقیت در تبلیغ و تحلیل داده هاست و تجربه استفاده از همه ابزارهای مفید در بحث تبلیغات اثربخشی کار من را چند برابر کرده است.


من کی هستم2؟

من، منصور کیارش مشاور برندینگ در بازاریابی و تبلیغات کسب و کارها هستم. طراحی فرایندهای کاری، فرایندهای کاربرها در وب سایت، طراحی و اجرای کمپین های تبلیغی و همچنین تحلیل کسب و کار ها جزو تخصص من است و چند سالی است که به این امر اشتغال دارم. همچنین تطابق تبلیغات و پیشرفت های کسب و کار به همراه رشد کلمات بوسیله سئو از دیگر توانایی های من است. عملکرد من بر دو پایه خلاقیت در تبلیغ و تحلیل داده هاست و تجربه استفاده از همه ابزارهای مفید در بحث تبلیغات اثربخشی کار من را چند برابر کرده است.


من کی هستم؟

من، منصور کیارش مشاور در بازاریابی و تبلیغات کسب و کارها هستم. طراحی فرایندهای کاری، فرایندهای کاربرها در وب سایت، طراحی و اجرای کمپین های تبلیغی و همچنین تحلیل کسب و کار ها جزو تخصص من است و چند سالی است که به این امر اشتغال دارم. همچنین تطابق تبلیغات و پیشرفت های کسب و کار به همراه رشد کلمات بوسیله سئو از دیگر توانایی های من است. عملکرد من بر دو پایه خلاقیت در تبلیغ و تحلیل داده هاست و تجربه استفاده از همه ابزارهای مفید در بحث تبلیغات اثربخشی کار من را چند برابر کرده است.